Veldig bra escaperoom

Vi tok rommet «behind bars» som var spennende og kreativt! Vi ble også utrolig godt tatt i mot av... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Juni E
Kristiansand, Norge
Veldig fornøyd med nesten alle rommene

Dette er en veldig bra Escape room arrangør, med hyggelige ansatte! Vil anbefale både «The cure» og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
pernillehw99

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2020

Kjempe gøy konsept! Jeg og mine 2 søstre (voksne) prøvde "Behind Bars". Det er vanvittig mange detaljer å skulle finne ut av og løse sammen. Aldri et kjedelig sekund og den timen går alt for fort! Dette fristet virkelig til gjentagelse!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, SusanneNH
Anmeldt 30. juli 2020

Svært gjennomført opplevelse. Hyggelig personal. Anbefaler på det varmeste. Takk for besøket. Vi besøker dere gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim.

1  Takk, SolveigMariN
Anmeldt 30. juli 2020

Helt konge! Vi prøvde magi rommet, gøy intro, og gode rutiner også i disse corana tidene. Vi var en gjeng på 23-30 år Det var kjempe gøy!

1  Takk, 45kristofferb
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempebra opplegg, med dyktig og trivelig instruktør. Vi var en gruppe på 5 i som storkoste oss selv om vi ikke klarte løsningen i tide. var utfordrende og morsomme oppgaver. Anbefales:)

1  Takk, knutruben
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh