Mye morro med venner!

Utrolig morsom opplevelse, og virkelig ting å gjøre med venner! Ca. 60 minutter inne i rommet og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Tobias S
The Cure

Hyggelig og imøtekommende personell. Vi var 6 stykker på The Cure. Mange oppgaver, grei... les mer

Anmeldt 15. august 2021
Ostepopp8
Mo i Rana, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Magic school hadde kreative gåter og kjempespennende stemning. Litt vanskelig for to, men det gikk i siste liten, og det va

1  Takk, richardhT4844GW
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi koste oss noe forferdelig i zombieapokalypsen. Vi klarte det såvidt ikke, men produksjonsverdien og utførelsen var upåklagelig. Den ansatte vi snakket med var også utrolig hyggelig. Anbefalt!

1  Takk, stighmp
Anmeldt 2. august 2020

Kjempe gøy konsept! Jeg og mine 2 søstre (voksne) prøvde "Behind Bars". Det er vanvittig mange detaljer å skulle finne ut av og løse sammen. Aldri et kjedelig sekund og den timen går alt for fort! Dette fristet virkelig til gjentagelse!

1  Takk, SusanneNH
Anmeldt 30. juli 2020

Svært gjennomført opplevelse. Hyggelig personal. Anbefaler på det varmeste. Takk for besøket. Vi besøker dere gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, SolveigMariN
Anmeldt 30. juli 2020

Helt konge! Vi prøvde magi rommet, gøy intro, og gode rutiner også i disse corana tidene. Vi var en gjeng på 23-30 år Det var kjempe gøy!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 45kristofferb