Supert

Super escape room. Ansatte var flinke til å sette «scenen» i gang slik at du følte du var med i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Leiesoldat
Rissa, Norge
Fantastisk opplevelse!

Utrolig artig og spennende! Fantastisk vert! Hadde det utrolig gøy og gleder oss til å prøve neste... les mer

Anmeldt 28. mai 2022
96sophie111
Nord-Norge, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales virkelig! Vi var fire pers i alder 9- 43 år, passet for alle! Fin familieaktivitet som krever samarbeid og kreativ tenking

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Grande1977
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Artig og ganske tradisjonelt rom. Ryddig og oversiktlig. Mye valuta for pengene. Veldig trivelig vert og trivelig intro.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Karoline T
Anmeldt 21. mars 2021

Kjempefint sted, laget med kvalitet, kreativt og (barne)vennlig :D Storfornøyd med besøket. Anbefaler!

Dato for opplevelse: mars 2021
1  Takk, satanalice
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Bra opplegg! Vi var 7 stykker som opplevde et spennende, gøy og krevende rom. Var greit å være så mange, da rommet hadde mange oppgaver som måtte løses. Han som tok oss i mot var veldig hyggelig, engasjert og imøtekommende. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, noranes
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi er et par som har spilt alle tre rommene. Veldig gode og gjennomførte rom. Vårt favorittrom er det cure, som vi med rundt 1 min margin klarte å komme ut av. Engasjerte gamemastere. Det gis gode hint som ikke serverer deg løsningen, men fører deg på rett vei. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 681sirib