Fantastisk opplevelse!

Utrolig artig og spennende! Fantastisk vert! Hadde det utrolig gøy og gleder oss til å prøve neste... les mer

Anmeldt 28. mai 2022
96sophie111
Nord-Norge, Norge
Sjukt bra!

Dette var skikkelig gøy!!! Anbefaler på det sterkeste! Og verten var med på å gjøre det hele et... les mer

Anmeldt 14. mai 2022
Navigate46631

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Gøy opplevelse, vil absolutt anbefale. Veldig hyggelig person som jobbet der som også gjorde opplevelsen bra.

......

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Markus A
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy! Hadde med unger på 9 og 11, og de kunne både bidra og bli engasjert. Vi var på rommet i Prinsens Gate 10. Anbefales!

1  Takk, 374camillah
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales virkelig! Vi var fire pers i alder 9- 43 år, passet for alle! Fin familieaktivitet som krever samarbeid og kreativ tenking

1  Takk, Grande1977
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Artig og ganske tradisjonelt rom. Ryddig og oversiktlig. Mye valuta for pengene. Veldig trivelig vert og trivelig intro.

1  Takk, Karoline T
Anmeldt 21. mars 2021

Kjempefint sted, laget med kvalitet, kreativt og (barne)vennlig :D Storfornøyd med besøket. Anbefaler!

Dato for opplevelse: mars 2021
1  Takk, satanalice