Fantastisk opplevelse!

Utrolig artig og spennende! Fantastisk vert! Hadde det utrolig gøy og gleder oss til å prøve neste... les mer

Anmeldt 28. mai 2022
96sophie111
Nord-Norge, Norge
Sjukt bra!

Dette var skikkelig gøy!!! Anbefaler på det sterkeste! Og verten var med på å gjøre det hele et... les mer

Anmeldt 14. mai 2022
Navigate46631

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig morsomt. Vi valgte «the cure», som var midt i blinken - selv om vi ikke trodde zombier var noe for oss. Mange hengelåser, men det var bare gøy. Timen gikk utrolig fort, og vi klarte det akkurat. Og vi som var fem fikk det også til en passende pris. Vi kommer tilbake å prøver de andre rommene!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Advisingleah
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok rommet «behind bars» som var spennende og kreativt! Vi ble også utrolig godt tatt i mot av vår gamemaster.

1  Takk, Juni E
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en veldig bra Escape room arrangør, med hyggelige ansatte! Vil anbefale både «The cure» og «Behind bars» sterkt. Disse er absolutt noen av de beste rommene jeg har vært på. Tiden går så fort og det er definitivt verdt pengene. Veldig gøy!

«Magic school» var dessverre ikke like bra, og vanskelighetsgraden ble for høy for vår gruppe på fem. Noen ganger gjorde vi oppgavene riktig, men sensorene oppfattet det ikke og det ble mye sløst tid på grunn av dette.

1  Takk, pernillehw99
Joeran_Saettem, Manager på Reality Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Pernille!

Mange takk for en flott og konstruktiv tilbakemelding! Vi gjør det vi kan for å sette dere i rette modus for en så engasjerende og kreativ aktivitet som mulig!

Hvis du skulle ha muligheten, ville jeg gjerne hørt litt mer om deres aktivitet ved magiskolen.

Dette er et aktivt rom hvor ting skjer magisk av seg selv og kan oppleves som en annerledes opplevelse enn tradisjonelle og manuelle escape rooms. Men her kan det også ha vært utfordringer i vår teknologi og da er det viktig at vi følger opp!

Kontakt meg gjerne på post@realityadventures.no eller direkte på tlf: 40146186 så kan jeg får høre litt mer om dette. :)

Igjen takk og ha en riktig så fantastisk sommer!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Gøy opplevelse, vil absolutt anbefale. Veldig hyggelig person som jobbet der som også gjorde opplevelsen bra.

......

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Markus A
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy! Hadde med unger på 9 og 11, og de kunne både bidra og bli engasjert. Vi var på rommet i Prinsens Gate 10. Anbefales!

1  Takk, 374camillah