En meget spennende opplevelse

Ble godt tatt imot! Reglene var klinkende klare og ingen misforståelser! Kule og levende figurer... les mer

Anmeldt i går
jonatan j
Veldig god opplevelse

Verten var kjempe hyggelig!! Vi koste oss masse på behind bars og klarte og komme oss ut! Escape... les mer

Anmeldt 5 dager siden
357shuyuel
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
12 anmeldelser
fra kr 990,00
fra kr 639,76
fra kr 710,00
fra kr 2 250,00
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempeengasjerende og kjekt for hele familien. Vi tok «The cure». Vi er «nybegynnere», der 2 aldri hadde prøvd escape room før, men dette falt i smak for alle. Veldig hyggelig betjening. Anbefales!

1  Takk, 55kjelly
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk og veldig engasjert vert som geleidet oss gjennom oppdraget. Spennende og utfordrende for både store og små. Morro for hele familien

Takk, geirasler
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi tok "Order of The Storm". Veldig fornøyd; Godt design og imøtekommende personale. Anbefaler dette til folk spm er interessert i en slik aktivitet.

Takk, N N
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig morsomt. Vi valgte «the cure», som var midt i blinken - selv om vi ikke trodde zombier var noe for oss. Mange hengelåser, men det var bare gøy. Timen gikk utrolig fort, og vi klarte det akkurat. Og vi som var fem fikk det også til en passende pris. Vi kommer tilbake å prøver de andre rommene!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Advisingleah
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok rommet «behind bars» som var spennende og kreativt! Vi ble også utrolig godt tatt i mot av vår gamemaster.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Juni E