Fantastisk opplevelse!

Utrolig artig og spennende! Fantastisk vert! Hadde det utrolig gøy og gleder oss til å prøve neste... les mer

Anmeldt 28. mai 2022
96sophie111
Nord-Norge, Norge
Sjukt bra!

Dette var skikkelig gøy!!! Anbefaler på det sterkeste! Og verten var med på å gjøre det hele et... les mer

Anmeldt 14. mai 2022
Navigate46631

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte "the cure", dette passer perfekt til en gruppe på 6, som vi var. Veldig tradisjonelt rom med passe vanskelighetsgrad. Vi hadde 18 minutter igjen av tiden når vi kom oss ut, så for oss så sier det sitt. Veldig hyggelig vert som møter deg med et smil når man ankommer! Anbefales på det sterkeste! Gleder oss til å komme tilbake og prøve de andre rommene! :-D

1  Takk, abjorgen
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempeengasjerende og kjekt for hele familien. Vi tok «The cure». Vi er «nybegynnere», der 2 aldri hadde prøvd escape room før, men dette falt i smak for alle. Veldig hyggelig betjening. Anbefales!

1  Takk, 55kjelly
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk og veldig engasjert vert som geleidet oss gjennom oppdraget. Spennende og utfordrende for både store og små. Morro for hele familien

Takk, geirasler
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi tok "Order of The Storm". Veldig fornøyd; Godt design og imøtekommende personale. Anbefaler dette til folk spm er interessert i en slik aktivitet.

Takk, N N
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig morsomt. Vi valgte «the cure», som var midt i blinken - selv om vi ikke trodde zombier var noe for oss. Mange hengelåser, men det var bare gøy. Timen gikk utrolig fort, og vi klarte det akkurat. Og vi som var fem fikk det også til en passende pris. Vi kommer tilbake å prøver de andre rommene!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Advisingleah