“Skeivt og koselig”

Vurdert som nr. 14 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi har byens beste bakgård, og Trondhjems mest unike stemning! Bakklandets (og sannsynligvis byens) mest hjemmekoselige cafè. Ta turen innom og opplev en del av Trondhjems sjel!!
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flott og uformelt sted. Besøk bare for et glass, eller lunsj/middag. Testet begge deler her. 320 sorter aquavit inkl lokale varianter, øl på flaske og fat. Tridisjonell og god mat. Bra og hyggelig service. Kjempekoselig sted som bærer preg av tradisjoner og alder. Beliggende på Baklandet, 50 m til høyre rett over den gamle bybroa. Anbefales.

1  Takk, 636TomL

1923 av 828 anmeldelser

Anmeldt 12. juli 2020

Dette var virkelig et sted med sjel, skakt og skjeft. Sildetallerken kan absolutt anbefales, gjerne med en akevitt komposisjon :) 300 forskjellige akevitter, må vel være noe for enhver smak. Hyggelig betjening som tok seg tid til og fortelle om stedets historie. Bakklandet leverer !! Kommer gjerne igjen :)

Takk, Kåre Robert L
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig service. Flotte lokaler der alt er skjevt og gammeldags. Spiste nydelig fiskesuppe, pluss for helt topp glutenfritt brød. Både voksne og barn var strålende fornøyde.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er det skjeveste serveringssted jeg har besøkt. Superbra service med engasjerte og trivelig medarbeidere. God hjemmelaga mat og en million ting å titte på, jeg vil tilbake!

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, Bakklandet byr på fantastisk atmosfære. Maten er helt ok men byr ikke på noe utenom det helt ordinære.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Sorte1

Reisende som så på Baklandet Skydsstation, så også på

Har du vært i Baklandet Skydsstation? Del dine erfaringer!