“Herlig Dansk atmosfære 👏🏼”
Anmeldelse av Baklandet Skydsstation

Vurdert som nr. 12 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi har byens beste bakgård, og Trondhjems mest unike stemning! Bakklandets (og sannsynligvis byens) mest hjemmekoselige cafè. Ta turen innom og opplev en del av Trondhjems sjel!!
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Denne gamle Danske skakke restauranten har nydelig mat og en herlig Dansk vertinne med service i høysete

Dato for besøk: desember 2020
Takk, goodwillc

Anmeldt 29. november 2020

Vi kom til baren for å bestille, og da var det en skikkelig sur dame som sto og tok i mot bestillinger. Hun var avtal og frekk når vi spurte om et par ting, så hun burde ikke jobbe på restauranten. Hun er grunnen til at min rating ble 3 av 5. Hun fargerike danske damen er veldig hyggelig, og hun som kom med maten fra kjøkkenet var hyggelig. Det var god eplekake med is, og kakaoen var også god.
Dere må gjøre noe med hun sure dama i kassa.

Dato for besøk: november 2020
Takk, trommetrond
Anmeldt 31. oktober 2020 via mobile enheter

Byens koseligste lokaler med historie i de skjeve veggene og hyggelig betjening. Deilig mat. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Nanna G
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig lite sted, og god mat. Har allergivennlig mat, og anbefaler fiskesuppe og bacalo. Bestill helst bord

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, heidichristine0
Anmeldt 7. september 2020

Kan absolutt anbefale denne kafeen. Virkelig hyggelig dansk dame bak disken, og nydelige kaker og kakao. Koselig lokale. Vil gjerne gå tilbake i morgen...

Dato for besøk: september 2020
Takk, LindaMargrethe

Reisende som så på Baklandet Skydsstation, så også på

Har du vært i Baklandet Skydsstation? Del dine erfaringer!