“Takk for maten”

Vurdert som nr. 13 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi har byens beste bakgård, og Trondhjems mest unike stemning! Bakklandets (og sannsynligvis byens) mest hjemmekoselige cafè. Ta turen innom og opplev en del av Trondhjems sjel!!
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Takker for et fantastisk måltid i helt unik atmosfære. Veldig god service og fornuftige priser. Det hele ble toppet av et absurd stort aquavitutvalg. Anbefales.

Takk, _ydish2017

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Koselig cafe for et lettere måltid på Baklandet. Rustikke møbler og hjemmekoselig atmosfære. Serviceinnstilte medarbeidere som bød på seg selv.
Vi spiste smørbrød som var delikat anrettet og servert med lys pilsner fra fat.

Takk, PST861
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Stedet har utrolig sjarm. Det tross at midtgangen er blitt gjort en del med siden sist. Klappkaken var digg og kan anbefales, men drikkeutvalget var vi skuffet over, da den følger dårlig med på utviklingen av samfunnet ellers!

Dato for besøk: april 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Fem venner benker seg og bestiller flotte oppsatser med reker, sild, kylling, egg, oster, brød, kjeks med mer pluss nødvendig drikke. Maten smakte utmerket og det var mer enn nok av alt, unntatt smør og majones som glimret med sine fravær. Vi fikk da vi spurte, men burde ikke sånt følge med?
Vi måtte bestille ved disken, selv om kun to av bordene var opptatt. Når servitøren tilfeldigvis var innom rommet (naborommet til disken), ble det tatt mot bestilling av mer drikke, men ellers ikke. Kunne kanskje blitt litt mersalg med mer oppmerksomhet?

Takk, lillelordM
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Et litt rustikk sted som ikke innbyr til stivpyntet fest, men koselig stemning med fantastisk god mat og dertil egnet drikke. Vi spiste 3-retters julemeny; rakfisk, ribbe eller pinnekjøtt og riskrem til dessert. Fantastisk godt. Bakklandet i seg selv er utrolig koselig. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, KetilHveding

Reisende som så på Baklandet Skydsstation, så også på

Har du vært i Baklandet Skydsstation? Del dine erfaringer!