“Hyggelig stopp”

Vurdert som nr. 13 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi har byens beste bakgård, og Trondhjems mest unike stemning! Bakklandets (og sannsynligvis byens) mest hjemmekoselige cafè. Ta turen innom og opplev en del av Trondhjems sjel!!
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

En liten stopp på vår sykkeltur gjennom Trondheim. Et veldig hyggelig sted, med hyggelige ansatte. Det var godt utvalg av mat til lunsj til priser som var greie

Takk, bjonor

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Lite imponert, ikke noe særlig hyggelig betjening, altfor mange kunder og altfor få servitører som virket stresset og forvirret. Trist meny om man vil ha en fin middag, sikkert helt greit fir en lunsj. Vi ble ignorert over lengre tid og gikk et annet sted.

Takk, Helga_Norway
Anmeldt 25. juli 2021

Kjempegod mat og god service. Godt utvalg på meny for både mat og drikke. Nydelig å sitte ute i det fine sommerværet

Takk, aurorane
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

I et gammelt arbeiderstrøk i en skeiv gammel byggning drives et sted med god mat og drikke og med sjel. Skeive gulv og vegger gjør mat- og drikkeopplevelsen ennå bedre. Kombinert med kompetent og hyggelig personale.
Menyen er enkle, men gode. Holder mål.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trygg Arne L
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass med hyggelig vertskap. Vi spiste rekesmørbrød og ørret. Begge deler smakte fortreffelig . Mye godt på menyen, er slik at man angrer på hva man har valgt når en ser hva som blir servert på de andre bordene. Kommer tilbake neste gang vi er i Trondheim.

Takk, sukkertoppen314

Reisende som så på Baklandet Skydsstation, så også på

Har du vært i Baklandet Skydsstation? Del dine erfaringer!