“Aldri mer.”

Vurdert som nr. 17 av 31 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Norsk, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Hos mormors stue vil du alltid finne noe godt hjemmebakt eller en av Mormors gode varme småretter. Opplev stuer som syder av liv, morgen som kveld!
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Lever ikke opp til navnet, ingen koselig atmosfære, ingen informasjon ang covid og plassering, ble flyttet rundt fordi vi var for mange. Vi var en familie, en kohort. Utvalget var elendig, og toalettet var skittent. Gav beskjed om skittent toalett, ble møtt med himling med øynene. Aldri mer Mormors stue for vår del.

Takk, Margrethe H

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig plass med imøtekommende betjening.
Har ikke spist her, kun drukket øl.
+rimelig og iskald øl
-kunne shinet opp uteplassen

Takk, andreassO9325BA
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Jeg elsker dette stedet. Menyen er den samme som alltid, men det så ut som det kunne ha skjedd noe med størrelsen på bakverket, det var gigantiske bakverk vi fikk! Det er så nydelig her, et unikt deilig sted å sitte å lese i fred, eller studere litt kanskje. Deilig var det også at stedet ikke hadde forandret seg stort siden jeg studerte her for ca. 10 år siden!

Dato for besøk: april 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 20. desember 2020

Spesielt interiør, som først og fremst er historisk interessant, framfor hyggelig. Trekker ned at det var usikker betjening (opplæring?) og ganske så lite utvalg. Manglet mye på menyen, men skillingsbollene var gode. Kaffen heller sånn passe. Billig øl på kveldene sies det.

Dato for besøk: november 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig koselig plass med gammeldags innredning koselige arbeidere. Dette er plassen når du vil bort fra nymoderne og du kan drømme deg bort om når du besøkte besteforeldrene dine.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, PepperMynte12

Reisende som så på Mormors Stue, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Mormors Stue? Del dine erfaringer!