“Utrolig godt!”
Anmeldelse av Jossa

Jossa
Vurdert som nr. 129 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, trivelig personale. Bestilte en fireretter med vinpakke og alt var skikkelig godt. Brisketen var kjempebra, de folka i anmeldeldene som har sutret over "trevlete kjøtt" har åpenbart aldri spist brisket før. Kommer definitivt tilbake. Stort pluss å se Heidi sjøl ta i med rydding sammen servitørene sine. Det er det ikke alle chefs som gjør. Etter maten bestilte vi drinker, hhvis spritz med tindved og gin&tonic med fermentert blåbær. Veldig gode og forfriskende.

Takk, carachocomint

Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk trivelig lunsj med god mat! Koselig lokale og god service. Bein i suppa, men kompenserer med gratis dessert. Prisen er upåklagelig. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, helenewean
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Forferdelig behandling av kunder. Dette stedet ligner ingenting på Credo og forventningene man har til bistroversjonen av Credo. 3 av 4 retter var ok, ingen var fantastiske. Hovedretten var elendig.
Vi var 4 stykker som dro dit i kveld og opplevde en behandling vi aldri har vært utsatt før. Vi brukte opp mot 6000 og ble behandlet på en sjokkerende måte. At Jossa serverer kjøtt med trevler bør ikke gå ut over kundene de har. Dette taklet eieren av stedet veldig dårlig. Oppførselen til credoheidi når det kom til tilbakemeldinger om trevler i kjøttet var mildt sagt spesiell. Det ble plutselig kundens feil ar kjøttet som ble servert hadde trevler. At det ikke aksepteres at kunder klager på dette er intet mindre enn elendig. Hit skal vi aldri igjen. Oppfordrer alle til å dra til Fagn eller Fagn Bistro istedenfor Credo eller Jossa.

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, 540perr
Anmeldt 28. november 2020

Var på Jossa i helga. Bestilte 4-retters. Tre av rettene var OK, men hovedretten bestod for det meste av trevler og dårlig kjøtt. Servitøren hentet et nytt fat med kjøtt, men dette var ikke bedre enn det forrige.

Vi klagde dermed saklig på maten, men det endte med at vi ble kastet ut av restauranten.

Har aldri opplevd makan til dårlig kundeservice. Anbefales IKKE!

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, sigvid
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Upersonlig bestilling med QR-kode, klasseroms-møblement og mat midt på treet. Synes ikke dette var veldig bra til å være bistroen til Credo. Mange andre restauranter i Trondheim med bedre atmosfære og mat.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Audunv

Reisende som så på Jossa, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Jossa? Del dine erfaringer!