“Alltid god mat”

Ilsvika Restaurant
Få mat levert
Vurdert som nr. 144 av 286 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

På Ilsvila Restaurant kan du være trygg på å få en god opplevelse. Her er det alltid god stemning og god mat. Særlig anbefales de tyrkiske rettene og det tyrkiske ølet Efes.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tronnelon

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, god service og trivelig atmosfære. Anbefales på det sterkeste gode smaker og innholdsrik meny

Takk, 211evab
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Hit er det alltid fint å komme. Upåklagelig service, bare hyggelige ansatte. Man føler seg alltid velkommen, og det blir lagt til rette for at man skal kose seg. God rullestoltilgang, god plass ved bordene, tilgjengelig toalett. Aldri noe styr, bare løsningsorienterte ansatte. Denne restauranten har en av byens aller beste burgere! Pastaen er også veldig god. Et bittelite trekk for tilbehøret til en del kjøttretter. Men alt i alt, helt topp!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, EleOye
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Strålende original tyrkisk mat. Eier er veldig flink kokk. Anbefalte oss noen retter fra sin hjemby Antep. Vi var kjempefornøyd og kan på det varmeste anbefale denne restauranten

Dato for besøk: april 2018
Takk, Mine65
Harun K, Daglig leder på Ilsvika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2018

tusen takk :)

Anmeldt 15. mars 2018

Vær gang jeg har vært der så har jeg vært fornøyd.
Det er samme kvaliteten på maten vær gang.
Anbefaler å prøve pizzaen deres!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, ToneR210
Harun K, Eier på Ilsvika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2018

Tusen takk :-)

Reisende som så på Ilsvika Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ilsvika Restaurant? Del dine erfaringer!