“Et lite stykke Thailand i Norges koseligste by. ”
Anmeldelse av Bangkok Cafe

Bangkok Cafe
Vurdert som nr. 39 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Thai
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 15. april 2020 via mobile enheter

Hva gjør man når man er sulten, lei av regn og korona? Og lengter bort til litt mer eksotisk mat og drikke?
Jo, man spaserer til Bangkok Café hvor man opplever et lite stykke Thailand - beliggende midt i sentrum av Trondheim, Norges koseligste by.
Nydelig mat og drikke. Og en fantastisk betjening!
Jeg valgte en flaske Chang Classic Beer til apéritif.
Innbakt and med ananas, løk, agurk og paprika i sur-søt saus.
I glasset: Husets rødvin.
Meget populær restaurant med topp kvalitet på både mat, drikke og service. Anbefales!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, frodet192

Anmeldt 4. mars 2020

Alltid god nylaget mat med masse smaker, anbefales til alle som liker Thaimat. Gode ferske råvarer. Passer både par , venner og familie

Dato for besøk: september 2019
Takk, Heidiaa2015
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

var god thai mat her. de har desverre føkka opp bestillingan en gang for mye. har inntrykk av at det er mye hastverk og lite kvalitetskontroll. har fått knust glass i maten en gang tidligere. dråpen i begeret ble når jeg fikk vårruller med kjøtt i, når jeg sa 2 ganger på tlf at de skulle være vegetariske. fikk tilbud om ny mat men avslo. fikk pengene tilbake, de mista en kunde og jeg får lære meg å lage thai mat selv.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, h_konhunstadh
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Litt utenfor bykjernen, som igjen gjør at det sjeldent er stappfullt her. Spist her flere ganger, og er alltid like fornøyd

Dato for besøk: november 2019
Takk, robjo84000
Anmeldt 12. november 2019

Beste thai maten vi har spist. Brukte Wolt for å få maten hjemlevert. Smak, størrelse...alt. Hær kommer vi til å bestille flere ganger

Dato for besøk: november 2019
Takk, Merete M

Reisende som så på Bangkok Cafe, så også på

Har du vært i Bangkok Cafe? Del dine erfaringer!