“Trist gjensyn med Bangkok Cafe.”
Anmeldelse av Bangkok Cafe

Bangkok Cafe
Vurdert som nr. 36 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Thai
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Har vert her tidligere, og fått god mat.
I dag var maten hinsides dårlig. Den så ut, og smakte heslig. Farge og konsistens var helt forskjellig fra tidligere besøk.
Skjerpings!

Takk, D6122LFroyb

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her med en kamerat som anbefalte restauranten. De har veldig mye utvalg! Sønnen vår hadde vårruller, vår venn hadde sin favoritt Yam neo, kona wok med biff og jeg innbakt and og den retten anbefaler jeg. Kjempegod! Det som trekker det hele ned var at hun som tok imot bestillingen hørte feil og trodde jeg ville ha fisk...Da jeg sa dette så ble hun irritert og lurte på om jeg ikke kunne spise fisken likevel, men jeg var innstilt på and og ikke fisk og ja, jeg smakte på fisken, men det passet ikke til menyen min mente jeg. Og siden jeg ønsket and, så måtte jeg betale 30 kr mer.... Tåpelig da jeg ba om and og ikke fisk. De ansatte kunne vært mer hyggelige og stedet vært penere. Da får de en bedre stjerne neste gang.

1  Takk, AST81
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten mange ganger, men aldri opplevd maken til lite serviceinnstilt og vennlig personale som på denne søndagen. Riktignok var det både morsdag, valentinsdag og fastelavensøndag med full restaurant og matbud som kom i et sett. Og utrolig lite som minnet om Smilets land. Maten var helt grei, og ikke noe mer.
Reagerte på den spisse og lite vennlige servitøren. Skjerpings!

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, frodet192
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Aldri har min thailandske likt thaimat i Norge bedre. Hun er ei utmerka kokke, som ofte lager mat for andre. Men denne maten (kylling i søtsur saus) greier hun ikke å kopiere. Stedet oser ekte Thailand, og bare glem hvite duker. Maten bestilles i et hull i veggen, som i Thailand. Er du litt for norsk, tilpasser de nok også, men dette er definitivt ekte saker. Alt er rent.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, helgek449
Anmeldt 8. august 2020

Det ser overhodet ikke ut som en restaurant, mer som en sliten stue. En litt mutt servitør sto for noe uinspirert service. Maten var overraskende god og prisene helt ok.

Et hjelpsomt tips: puss opp restauranten!

Dato for besøk: august 2020
Takk, sobiaz899

Reisende som så på Bangkok Cafe, så også på

Har du vært i Bangkok Cafe? Del dine erfaringer!