“Hyggelig”
Anmeldelse av Kaffebrenneriet

Kaffebrenneriet
Vurdert som nr. 3 av 6 Dessert i Trondheim
Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig kaffebar med det faste sortimentet som Kaffebrenneriet har i Norge. Kaffebaren ligger fint til på Bakklandet ved gamle bro. God kaffe og rask servering.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, VacationOslo

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Greit og uformelt sted med rimelig bra utvalg. Svært gode kaffesorter. Godt utvalg i mat, men først og fremst sentralt beliggende med utsikt til pulserende Baklandet og Gamle Bybro!

Dato for besøk: september 2019
Takk, travelmann3
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

vi var på spasertur i trondheim sentrum da vi tok turen over gammelbrua og havnet på bakklandet, så koselig plass med masse små og store hus fra "gammledager" når vi spasserte der kom vi over kaffebrenneriet. vi skjønte straks att dette var en bra plass da det vrimlet av lokale mennesker der, vi gikk inn og ble straks møtt med ett smil og ett hei! av baristan bak disken, vi fant oss en hyggelig plass ved vinduet og bestilte Cappuccino dupplo og kanel boller, alt smakte fantastisk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tunneltrollet
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Unikt godt plassert cafe, men hyggelige åpningstider. Hyggelig personell. Noen deilige kroker og kriker, slik at stedet ikke blir så støyfullt, og man får en opplevelse av å være litt for seg selv. Deilig atmoafære, med nydelig utsikt. Veldig god grønn te også!

Takk, dorthesKS
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

To tea kaker. Saftige med herlig smak.
God kaffe og fin beliggenhet på Bakklandet.
Ein flott opplevelse på lørdag formiddag.

Takk, 261runes

Reisende som så på Kaffebrenneriet, så også på

Har du vært i Kaffebrenneriet? Del dine erfaringer!