“God Pizza.Godt øl.God vin”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 8 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Det er forholdsvis mye støy med fjernsyn folk.
Verten kan mye om både øl og vin og pizzaen er langt over gjennomsnittet.
Det er rask servering og tilvalg er korrekt.
Varm mat og hyggelig vert.

1  Takk, LeivL_13

Anmeldt 27. oktober 2018

Veldig koselig sted! Fint å sitte her på dagen og studere mens man nyter en kaffi. På kvelden tar stemningen seg opp. De har flotte menyer som inkluderer mange ulike typer øl.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Miriam K
Anmeldt 25. oktober 2018

Vi var en gjeng på 14 stk som fikk en utmerket service på Ladejarlen. Her var det god mat og god drikke. Et trivelig sted med en sprudlende vert. Vi ankom kl 16.00 og de siste dro kl 22.30. Dette var første gang for noen av oss ordet blir ikke den siste

2  Takk, roarbi
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ladejarlen har en innholdsrik og fristende meny, her kan du velge og vrake i flere typer delikatesser. Deriblant, noe mange kanskje ikke vil påstå er en delikatesse, pizza. Sjekk ut menyen. Men mitt første møte med denne restauranten ble to stk pizza, som min venn og jeg delte sammen. Kjempegod med masse av det gode på toppen, en velsmakende saus og pizzabunn. Nesten så man skulle ønske man hadde oppskriften. Eneste minus (eller er jeg grådig?) er prisen. Litt i overkant av mitt budsjett. Men all over en veldig fin opplevelse.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, monikapus
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng ihuga Rosenborg-supportere som tok veien til Østbyens hyggelige restaurant: Ladejarlen Gastropub - deriblant også to kinesere - for å se Celtic - RBK i Europe League.
Rosenborg er ikke bare hele Norges fotballag. Troillongan har mange fans også i verdens mest folkerike land.
Fantastisk god mat og topp service, men best av alt: På Ladejarlen Gastropub selger de også verdens aller beste øl fra Svalbard Bryggeri. Spitsbergen Pilsner og Spitsbergen IPA på tapp, og Spitsbergen Weissbier og Spitsbergen Stout på boks.
16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer, og det kjennes godt på smaken også. Anbefales!

1  Takk, frodet192

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!