“Fantastisk service ”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 8 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig kyllingsalat og servert av en utrolig hyggelig kelner, som nynner ved servering.
Veldig trivelige omgivelser, perfekt flor en sen lørdags-lunch

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 211evab

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi ender som regel opp på Ladejarlen hos Nazif og medarbeiderne på våre halvårlige vennetreff. Damene får vin og gutta kan variere i en mengde øltyper. Noen av oss trenger en treretter, andre vegetar og noen ønsker bare pizza. Nazif og ansatte er høflig og humørfylte på pletten. Stedet vektlegger lokale råvarer men er internasjonalt inspirert i matrettene. Ladejarlen er områdets lokale pub, noe som gjør at man kan stikke innom bare foren kaffe eller et glass. Miljøpakkens sykkelrute til og fra Lade og Østbyen til sentrum går rett forbi og bussen stanser rett utenfor. Et sted å senke skuldrene og synke ned i behagelige stoler og sofaer!

2  Takk, 741hildew
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi prøvde ølplanke med 4 typer øl. Stive priser og ikke alt for godt øl. Spiste hamburger til middag. Burger som var typisk kjøpt på Rema. Tynn og seig, lite smak. Også her stive priser. Kommer ikke tilbake

8  Takk, torfratrondheim
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Det er forholdsvis mye støy med fjernsyn folk.
Verten kan mye om både øl og vin og pizzaen er langt over gjennomsnittet.
Det er rask servering og tilvalg er korrekt.
Varm mat og hyggelig vert.

1  Takk, LeivL_13
Anmeldt 27. oktober 2018

Veldig koselig sted! Fint å sitte her på dagen og studere mens man nyter en kaffi. På kvelden tar stemningen seg opp. De har flotte menyer som inkluderer mange ulike typer øl.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Miriam K

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!