“Veldig god mat, hyggelig lokale”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 13 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig lokale og veldig trivelig betjening! Masse spennende øl og mat som vi uten tvil skal tilbake å prøve!

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, 554ingaa

Anmeldt 21. september 2020

Vi var et selskap på 17 personer som alle slo til på "trønderpakken" (4 pils og en pizza) og vi ble ikke skuffet! Veldig godt utvalg av øl, god mat og bra lokale.

1  Takk, h_vardg2016
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

En fantastisk lekkert anrettet pizza med lokal mørt lammekjøtt og chiliolje gjorde inntrykk. Gode og spennende øl på fat var også imponerende.

1  Takk, OddV25
Anmeldt 6. september 2020

Mye god mat å velge i, blir nok flere turer hit! Lurt å høre hva de anbefaler, fulltreffer for vår del.

1  Takk, davidhortmanb
Anmeldt 30. juli 2020

Nydelig mat og eksellent service!
Maten og servicen er upåklagelig. Veldig Low Key og koselig plass. Innom 2 ganger ila 2 uker. Må prøves!

Takk, salapalmer

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!