“Ladejarlen”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 3 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og øl. Hyggelig og jovial betjening. Bra musikk og god stemning/atmosfære. Fint dekorert. Fornuftige priser.

Takk, Birk Lamøy E

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette må være Trondheims beste restaurant! Gode glutenfrie alternativer og et stort utvalg av øl i alle sorter. Servicen er upåklagelig.

Takk, Erik H
Anmeldt 25. juli 2021

Trivelig restaurant, veldig god mat og hyggelige ansatte. Ligger litt utenfor sentrum, men helt klart verd den korte gåturen. Var 2 voksne og 2 ungdommer og alle synes maten vi fikk her var den beste på Norges ferien vår.

1  Takk, Kjetil_Almvik
Anmeldt 17. juni 2021

Veldig god italiensk pizza. Sprø, men likevell seig bunn, og en topping med lokale råvarer. Topp dette med god service som hjelper deg å matche med en god øl.

Takk, perottol-trondheim
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Etter en herlig tur langsetter Ladestien, bestemte jeg meg for å innta søndagsmiddagen på Ladejarlen Gastropub i Innherredsveien kombinert med Strømsgodset - Rosenborg på TV.
Det ble en flott start på kampen med RBK-mål allerede etter to minutters spill, men det endte dessverre med tap.
Det gjorde heldigvis ikke traktemanget. Indrefilet av okse med grønnsaker, ovnsstekte poteter og rødvinssaus. Medium/rear - perfekt stekt.
Og i glasset: Mesta Tempranillo 2018, organisk vin. 14%. Dessert: Irish Coffee.
Dette var så vellykket at innehaveren, Nazif Tunc, valgte å spise det samme til middag. Han også.
Anbefales!

1  Takk, frodet192

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!