“Fantastisk øl-sortiment”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 4 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 18. august 2021

Kunnskapsrik og trivelig betjening som byr på seg selv. MASSE god øl. Vel verdt et besøk. Quiz hver onsdag.

Takk, Sylteagurk90

Anmeldt 18. august 2021

Hadde en flott kveld på Ladejarlen, fikk voldsom oppvartning og mange nydelige øl (både fra standardmenyen og spesielle lagringsøl). Gode samtaler, en quiz i vår ære og bare god stemning. Anbefales på det varmeste!

Takk, Ottarfs
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og øl. Hyggelig og jovial betjening. Bra musikk og god stemning/atmosfære. Fint dekorert. Fornuftige priser.

Takk, Birk Lamøy E
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette må være Trondheims beste restaurant! Gode glutenfrie alternativer og et stort utvalg av øl i alle sorter. Servicen er upåklagelig.

Takk, Erik H
Anmeldt 25. juli 2021

Trivelig restaurant, veldig god mat og hyggelige ansatte. Ligger litt utenfor sentrum, men helt klart verd den korte gåturen. Var 2 voksne og 2 ungdommer og alle synes maten vi fikk her var den beste på Norges ferien vår.

1  Takk, Kjetil_Almvik

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!