“Perfekt plass for å ta seg en god pils, kaffe eller en matbit.”
Anmeldelse av Ladejarlen

Ladejarlen
Vurdert som nr. 2 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Vi deltok på den ukentlige onsdagsquizen, hvor mine venner og jeg hadde en kjempe fin stund. Veldig god service, godt utvalg av mat og drikkevarer og veldig behagelig atmosfære. Om du er på utkikk etter en plass du kan senke skuldrene og bare kose deg, så er dette plassen for deg! 10/10

Dato for besøk: september 2021
Takk, 527konradn

Anmeldt 18. august 2021

Kunnskapsrik og trivelig betjening som byr på seg selv. MASSE god øl. Vel verdt et besøk. Quiz hver onsdag.

Takk, Sylteagurk90
Anmeldt 18. august 2021

Hadde en flott kveld på Ladejarlen, fikk voldsom oppvartning og mange nydelige øl (både fra standardmenyen og spesielle lagringsøl). Gode samtaler, en quiz i vår ære og bare god stemning. Anbefales på det varmeste!

Takk, Ottarfs
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og øl. Hyggelig og jovial betjening. Bra musikk og god stemning/atmosfære. Fint dekorert. Fornuftige priser.

Takk, Birk Lamøy E
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette må være Trondheims beste restaurant! Gode glutenfrie alternativer og et stort utvalg av øl i alle sorter. Servicen er upåklagelig.

Takk, Erik H

Reisende som så på Ladejarlen, så også på

Har du vært i Ladejarlen? Del dine erfaringer!