“Restaurant”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 298 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette er ett hyggelig spisested/restaurant som ligger ved jernbanestasjonen i Trondheim.
Utsøkt god service og mat i «eliteserien» til en meget gunstig penge.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Global395027

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk lutefisk, ekstra store porsjoner og alt det beste tilbehøret. Vil på det varmeste anbefale denne restauranten. I tillegg til god mat var prisen hyggelig og servicen meget god.

2  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 4. desember 2018

Vi var en gruppe på 20 personer som hadde bestilt dagens tre-retters. Gode norske smaker med vri, mye bedre enn man kanskje forventer sett i forhold til prisen. Vil fremheve hovedrett av kveite, dette var av ypperste klasse!

2  Takk, Tove P
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi booket oss inn til julebord for 16 personer. Ble servert en 5-retters middag med god variasjon. Både maten, servicen og prisen var meget god.
Anbefales !

2  Takk, 82TomG82
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Om du er sulten i Trondheim bør førstevalget være Troll. Sentralt plassert ved havnen og jernbanestasjonen. Vi spiste en treretters med reinsdyrforrett, breiflabb og fløterand. Alle rettene var lekkert presentert på store hvite fat. Tilbehøret satte en ekstra spiss på smakene. Vi skal garantert tilbake til dette stedet, med smilende servitører som gir utmerket service til det beste for gjestene.

2  Takk, sveinatlea

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!