“Middag for to”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 298 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 18. desember 2018

Troll har et koselig interiør, beliggende på kaia, foran Sentralbanestasjonen.
Vi bestile to forskjellige retter. En lutefisktallerken, og en som het Utradisjonell ribbe. Begge retter smakte fortreffelig, og prisene var absolutt overkommelige. Men, og et stort men. Fra vi bestilte maten, til vi fikk den på bordet tok det hele 45 minutter, og det syntes vi var altfor dårlig. Dette trakk helehetsinntrykket betraktelig ned. I tillegg greide servitøren å ikke få med seg at vi bestilte to retter, men kom med tilbehør for to til lutefisk. Vi observerte også at det bare var tre servitører i en smekkfull restaurant.

1  Takk, Ken V

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Ble ikke imponert. Vi fikk alle lutefisk som var rå inni og ikke flaket seg. Alt for store stykker (torsken må ha vært kjempestor) og noen stykker var gul/brune. Nei det var ikke delikat og smakte ikke godt.

2  Takk, Laila Otting H
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette er ett hyggelig spisested/restaurant som ligger ved jernbanestasjonen i Trondheim.
Utsøkt god service og mat i «eliteserien» til en meget gunstig penge.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Global395027
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk lutefisk, ekstra store porsjoner og alt det beste tilbehøret. Vil på det varmeste anbefale denne restauranten. I tillegg til god mat var prisen hyggelig og servicen meget god.

2  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 4. desember 2018

Vi var en gruppe på 20 personer som hadde bestilt dagens tre-retters. Gode norske smaker med vri, mye bedre enn man kanskje forventer sett i forhold til prisen. Vil fremheve hovedrett av kveite, dette var av ypperste klasse!

2  Takk, Tove P

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!