“Femretter med vin.”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 331 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Tre vennepar blir møtt av en utrolig dyktig ansatt med høy kunnskap om både stedet og maten. Både maten, atmosfæren og anbefalt drikke var av gøy kvalitet og passet godt sammen. Flott at vi har et slikt sted her i byen. Vi storkoste oss og kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, josteinj281

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Flotte lokaler. Betjeningen trenger kurs i kundebehandling. Føler deg ikke velkommen i lokalet deres!

1  Takk, richard_P8898YD
Anmeldt 6. august 2019

Restauranten har en fin passering nær kommunikasjon, interiør og presentere menyen på en profesjonell måte.
Menyen er sammensatt på en spennende måte og innbyr til en topp smak opplevelse.
Vårt valg, reinsdyrfilet viste seg å være ett meget godt valg, kjøttet var flott og sammensetningen av retten ga en god ramme. Kan anbefales

Takk, knutl811
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi var fire vennepar som bestilte fem-retters med vinpakke. Det ble en hyggelig aften med fem gode mat og vinopplevelser. Maten er basert på lokale råvarer og servitørene og kokken gjorde kvelden perfekt. Verdt et besøk.

1  Takk, VeronikaA552
Anmeldt 2. august 2019

Det tok veldig lang tid å vente på maten . Servitøren var svært stressa . Men når maten kom var den kjempegod . Kan anbefale denne plassen , men de treng god tid

Takk, Heidi S

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!