“Sommerbesøk”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit for en bedre middag sammen med min samboer en lørdag i vår ferie. Vi bestilte 5 retters med tilhørende vinpakke, og det skulle vise seg å være ett perfekt valg. Deres servitører var meget serviceinnstilte og fulgte oss tett opp hele kvelden.

Menyen var satt sammen av både fisk og kjøtt med råvarer av ypperst kvalitet. Undret først over hvorfor de ikke hadde skarpere kniver til kjøttrettene, men så mør som både reinen og elgen var hadde vi kun behov for skje og gommer istedet for kniv og tenner.

Dette var første gang jeg smakte lysing, og det fristet så absolutt til gjensmak.
Alle rettene var nydelig satt sammen av råvarer som tilsammen gav ett komplett smaksbilde, og tilhørende vin var den berømte prikken over i'en.
Om du skal til Trondheim og er på leit etter ett sted med mat av kvalitet, så kan jeg på det varmeste anbefale restaurant Troll. De serverer en matkunst som får alle dine sanser til å rulle seg i velbehag. Vel bekomme!

Takk, ainahaug

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ett fantastisk restaurant besøk, kelner Brage ga perfekt service, null mas, å når maten kom blei vi fortalt nøyaktig hba som lå på tallerken, vi tok 3 retters kostet 479, - trur jeg og det var full pott 12 av 10
Anbefales på det varmeste

2  Takk, sanapo
Anmeldt 7. juli 2020

Meget fin plass. Hyggelig servitører og god mat til en hyggelig pris. Kan anbefale 3 retters med vinpakke.

Takk, Roar N
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha planlagt Norgesferie i bil, og lagt inn Trondheim som en av byene, ble Troll valgt som en av restaurantene vi ville besøke. Det var en god idé!
Vi kom litt for tidlig, men fikk allikevel bordet med en gang. Vi hadde to frøkner som oppvartet oss på mesterlig vis gjennom hele måltidet, og det på en profesjonell måte.
Vi ble veldig godt tatt vare på, og mat og vin var som symfonier for ganen.

4  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Dette stedet må oppleves Fantastisk god mat, utrolig god service. Må gjenta urolig nydelig fantastisk god mat

Dato for besøk: juni 2020
Takk, june_177

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!