“Helt fantastisk ”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maten er nydelig, betjeningen hyggelig, og atmosfæren er nydelig. Kan til tider være litt mye bakgrunnstøy, men det glemmer man når maten kommer.

Personalet er veldig samkjørt, dette gjør at serveringen er effektiv samtidig som man får personlig service.

Maten var nydelig, det eneste som trekker ned på denne er at det manglet deler av retten på et par av dem. Dette tok servitøren vår på strak arm og forklarte at de var litt få på kjøkkenet. Det er ikke ansattes problem at de er for få på jobb idag, det syntes at det var travelt. Derimot mener jeg at ledelsen skulle ha tatt tak i dette tidligere, de skulle enten redusert hvor mange som kan booke samtidig eller fått flere på.

1  Takk, Line J

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En kveld «for the memory book». Der nydelige surdeigsbrødet slo an tonen for kvelden. Vi valgte dagens 5- retter med vinpakke. Kjente råvarer ny innpakning, og veldig kompetente vinvalg; Makrell, roastbiff av reinsdyr, lange, lam og rabarbra, servert med kreativitet og nydelige smaker og teksturer. Vi koste oss fra a til å, personalet var perfekt oppmerksomme på en kveld med stinn brakke og kø i døra. Vi kommer garantert tilbake - har aldri spist og drukket så bra i Norge, for en drøy 11-hundrelapp!

1  Takk, Gourmetbabe
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Reservasjon til kl. 21:30, og valgte 5-retters middag med vinpakke. Meget god mat alle fem rettene! Vinen til ga ikke veldig mye til maten - har vært på restauranter hvor vinen har vært mer skreddersydd til maten. Etter at desserten var fortært, kom servitør å hentet tomme tallerkener, og etter ytterligere 10 minutter kom de å hentet de tomme vinglassene. Etter dette fulgte nesten 20 minutter med litt drikking av vann før noen kom å spurte om vi ville ha regningen. Ikke om vi ønsket noe mer. Vi hadde egentlig lyst på en kopp kaffe, men på dette tidspunktet var vi lei av å vente, og skulle rekke siste buss hjem. Alt i alt en flott 5-retters middag, med helt OK service, men med en litt skuffende avslutning.

Takk, hanneogmatso
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit for en bedre middag sammen med min samboer en lørdag i vår ferie. Vi bestilte 5 retters med tilhørende vinpakke, og det skulle vise seg å være ett perfekt valg. Deres servitører var meget serviceinnstilte og fulgte oss tett opp hele kvelden.

Menyen var satt sammen av både fisk og kjøtt med råvarer av ypperst kvalitet. Undret først over hvorfor de ikke hadde skarpere kniver til kjøttrettene, men så mør som både reinen og elgen var hadde vi kun behov for skje og gommer istedet for kniv og tenner.

Dette var første gang jeg smakte lysing, og det fristet så absolutt til gjensmak.
Alle rettene var nydelig satt sammen av råvarer som tilsammen gav ett komplett smaksbilde, og tilhørende vin var den berømte prikken over i'en.
Om du skal til Trondheim og er på leit etter ett sted med mat av kvalitet, så kan jeg på det varmeste anbefale restaurant Troll. De serverer en matkunst som får alle dine sanser til å rulle seg i velbehag. Vel bekomme!

Takk, ainahaug
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ett fantastisk restaurant besøk, kelner Brage ga perfekt service, null mas, å når maten kom blei vi fortalt nøyaktig hba som lå på tallerken, vi tok 3 retters kostet 479, - trur jeg og det var full pott 12 av 10
Anbefales på det varmeste

2  Takk, sanapo

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!