“En gledelig matopplevelse”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 16. juli 2020

Vi kjente ikke til restauranten, plukket den etter anbefalinger på nett. I motsetning til mange gode restauranter med "pinsett mat" på menyen som også er en glede å besøke, var dette en positiv opplevelse når du i tillegg ser på pris for måltidet. Vi bestilte en 5 retters og koste oss igjennom alle rettene, som alle var en opplevelse i sammensetning og smak og det var gode porsjoner så vi ble gode og mette. Veldig god og behagelig service, vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Liv E

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men savnet service fra personalet, noe som var fraværende.
Spurte om presentasjon av menyen, men de var ikke akkurat imøtekommende på det. Virket kanskje som en dårlig dag til servitøren. Trivelige lokaler

2  Takk, P1847DSandersb
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Samboeren min og jeg var her sent mandag kveld og hadde 5-retters meny.
Vi fikk kjempegod service av ei jente som valgte ut to gode viner til de rettene vi skulle ha da vi syns vinpakka ble litt dyr ved siden av.
Begge to passet godt sammen med maten! Alle de 4 "hoved"rettene var fantastiske! Det er egentlig råvarer vi kjenner til, men i en ny vri, og vi skapte tallerken på samtlige av dem!
Desserten var derimot en skuffelse. Eple og rabarbra kaka var skikkelig tørr, så etter en oppoverkurve matmessig som ikke så ut til å ta slutt falt vi fort ned på jorda etter denne. Litt skuffende, men de får allikevel full score, da vi tror (og håper) kaka egentlig skulle være saftig, og tilbehøret passer utmerket.
Vel verdt et besøk om du er i Trondheim

Takk, Bexi87
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maten er nydelig, betjeningen hyggelig, og atmosfæren er nydelig. Kan til tider være litt mye bakgrunnstøy, men det glemmer man når maten kommer.

Personalet er veldig samkjørt, dette gjør at serveringen er effektiv samtidig som man får personlig service.

Maten var nydelig, det eneste som trekker ned på denne er at det manglet deler av retten på et par av dem. Dette tok servitøren vår på strak arm og forklarte at de var litt få på kjøkkenet. Det er ikke ansattes problem at de er for få på jobb idag, det syntes at det var travelt. Derimot mener jeg at ledelsen skulle ha tatt tak i dette tidligere, de skulle enten redusert hvor mange som kan booke samtidig eller fått flere på.

1  Takk, Line J
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En kveld «for the memory book». Der nydelige surdeigsbrødet slo an tonen for kvelden. Vi valgte dagens 5- retter med vinpakke. Kjente råvarer ny innpakning, og veldig kompetente vinvalg; Makrell, roastbiff av reinsdyr, lange, lam og rabarbra, servert med kreativitet og nydelige smaker og teksturer. Vi koste oss fra a til å, personalet var perfekt oppmerksomme på en kveld med stinn brakke og kø i døra. Vi kommer garantert tilbake - har aldri spist og drukket så bra i Norge, for en drøy 11-hundrelapp!

1  Takk, Gourmetbabe

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!