“Utrolig god mat og vin”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og vinene stod godt til :)
Ser litt stusselig ut fra utsiden, men totalt annerledes inne :)

Takk, alexandergulbrandsen

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste 3-retters med vinpakke, og det var helt greit - men ikke veldig bra. Vinen var kjedelig ordinær, typisk det man får kjøpt for 200 kr på
Polet. Maten var også grei, men burde vært mer smakfull. Man forventer nok mer enn det man får, dessverre.

Takk, isabellv2016
Anmeldt 17. juli 2020

Fantastisk mat og service. God stemning og mye for pengene! Gode råvarer og deilige smaker.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: november 2019
Takk, Katerina_Stokkan
Anmeldt 16. juli 2020

Vi kjente ikke til restauranten, plukket den etter anbefalinger på nett. I motsetning til mange gode restauranter med "pinsett mat" på menyen som også er en glede å besøke, var dette en positiv opplevelse når du i tillegg ser på pris for måltidet. Vi bestilte en 5 retters og koste oss igjennom alle rettene, som alle var en opplevelse i sammensetning og smak og det var gode porsjoner så vi ble gode og mette. Veldig god og behagelig service, vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Liv E
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men savnet service fra personalet, noe som var fraværende.
Spurte om presentasjon av menyen, men de var ikke akkurat imøtekommende på det. Virket kanskje som en dårlig dag til servitøren. Trivelige lokaler

2  Takk, P1847DSandersb

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!