“Ganske bra fisk”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 1. august 2020

De gangene vi har vært her er i forbindelse med "endelig mandag-middag til 150,-". Det er de gangene prisen passer oss for ellers ligger det litt over hva vi vil bruke. Maten er det ikke noe å si på de gangene bortsett fra litt små porsjoner. Jeg er ingen storspiser men blir ikke mett på mandagene. De har byens vondeste stoler.....

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Matvant

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble anbefalt restauranten og angrer ikke på valget. Utrolig velsmakende og lekkert dandert mat, samt hyggelig og serviceinnstilt personale. Vi valgte 3- og 5-retters meny, kan anbefales ! Rustikk restaurant, lett tilgjengelig, liker veldig godt at de fokuserer på det norske kjøkkenet med en særdeles velsmakende eksotisk vri!

Takk, mariet483
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Ujålete, spennende, gode smaker, hyggelig betjening, god beliggenhet med uteservering og helt greie viner.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, phillipKan
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt restaurantbesøk fra start til mål! 5 nydelige retter, med gode viner til. Servicen var upåklagelig, veldig god stemning i hyggelige lokaler. Ordentlig valuta for pengene! Anbefales!!

Takk, Marius F
Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde en flott restaurant opplevelse. Maten er velsmakende og bærer preg av kvalitet fremfor kvantitet. Lokalet var hyggelig (anbefales å bestille bord i vinterhagen).

Takk, Stine J

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!