“Fantastisk lutefisk”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 294 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 14. november 2020

Fantastisk måltid av kvalitetsfisk av ypperste klasse. Store porsjoner. Book plass på forhånd/nett..ser ut til at det ett veldig populært sted.

Dato for besøk: november 2020
Takk, 926hennings

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Vi prøvde julemenyen, med ribbe, pinnekjøtt og lutefisk. Det var store porsjoner. Jeg bestilte utradisjonell ribbe. Den var konfitert og den beste ribben jeg har smakt noen gang. Resten av tilbehøret var også utrolig godt. I tillegg var servitøren veldig hyggelig og imøtekommende. Vil absolutt anbefale!

Dato for besøk: november 2020
Takk, 35matildem
Anmeldt 2. oktober 2020

God mat med mye fokus på råvarer fra havet. Både seien til forrett og lysingen som en av hovedrettene var meget godt tilberedt og presentert. Vi gikk for dagens 5-retter med vinpakke og alt falt i smak. Faktisk litt for store porsjoner, vi ble mette :) Prisnivået er veldig bra, her får du mye og god mat til en rimelig penge.
Servicen var sjarmerende og tilstede hele tiden.
Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, JanThaMan
Anmeldt 24. september 2020

Vi dro hit for første gang , hadde bestilt bord etter å ha fått tips via insta. Vi gikk for dagens tre retters, wow for en smaksopplevelse! God atmosfære, oppmerksomme kelnere og nydelig mat til en veldig god pris. Tipp topp tommel opp! Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Sibirkatt79
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Etter tips fra en venn forsøkte vi mandagstilbudet til lavpris. Og vi fikk stekt lange med utsøkt tilbehør. Alt var godt! Fin service også - til og med hatten min fikk egen stol! Goumet-kjøkken til hverdagspris.
Tore B

Dato for besøk: september 2020
Takk, Torebisg

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!