“Lutefisk”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 294 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Mitt første besøk på Troll. Fantastisk god lutefisk. Anbefales . Blir tvingt til å skrive 100 tegn så nå har jeg passert, takk for meg og takk til ansatte her på Troll.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 308akselw

Anmeldt 20. november 2020

Pinnekjøttet sto ikke til forventningene dessverre. Kålrabistappen smakte mer fett enn kålrabi, og pinnekjøttet var seigt. Svært dårlig opplevelse, spesielt til en så stiv pris.

1  Takk, SolveigBr
Anmeldt 14. november 2020

Fantastisk måltid av kvalitetsfisk av ypperste klasse. Store porsjoner. Book plass på forhånd/nett..ser ut til at det ett veldig populært sted.

Takk, 926hennings
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Vi prøvde julemenyen, med ribbe, pinnekjøtt og lutefisk. Det var store porsjoner. Jeg bestilte utradisjonell ribbe. Den var konfitert og den beste ribben jeg har smakt noen gang. Resten av tilbehøret var også utrolig godt. I tillegg var servitøren veldig hyggelig og imøtekommende. Vil absolutt anbefale!

Takk, 35matildem
Anmeldt 2. oktober 2020

God mat med mye fokus på råvarer fra havet. Både seien til forrett og lysingen som en av hovedrettene var meget godt tilberedt og presentert. Vi gikk for dagens 5-retter med vinpakke og alt falt i smak. Faktisk litt for store porsjoner, vi ble mette :) Prisnivået er veldig bra, her får du mye og god mat til en rimelig penge.
Servicen var sjarmerende og tilstede hele tiden.
Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, JanThaMan

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!