“Fantastisk mat og service!”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 19. juli 2021

Vakkert kustenerisk lokale med fantastisk mat og betjening! Den beste middagen jeg kan huske å ha hatt!

Takk, olaimsw

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Så koselig og uformell plass. Fantastisk mat! Kommer garantert tilbake. Hilsen fornøyde bergensere (eller askøyværinger)

Takk, Road29006562087
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

5 retter med vin,, en uslåelig kombinasjon!
I et skur på kaia blir det servert nydelig mat til nydelig pris så løp og bestill bord for her er det full restaurant!!

Takk, Geir N
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk vegetar 3/5 retters for en gjeng på fire. Nydelig mat presentert av flinke folk. Hurra for kokken som «mekker» det mest fantastiske måltid på forespørsel. Det tok litt tid med nærmest fullt hus, men det gjorde ikke noe. Ble akkurat passe sugen på neste rett. Anbefales til alle vegetarentusiaster! Vi kommer tilbake

Takk, AnneBFlo
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi har spist mye god mat på vår rundreise i Norge. Det kulinariske høydepunktet ble Troll restaurant i trivelige Trondheim. Uhøytidelig atmosfære og fantastisk mat. Anbefales.

Takk, Lasse A

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!