“Verdt et besøk”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 296 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære, nedpå og hyggelig betjening og fremfor alt: Nydelig mat basert på gode råvarer og overskudd på kjøkkenet.

Takk, endrew2015

Anmeldt 31. juli 2021

Vi var fire stykker som valgte fem retter og var alle veldig fornøyde. Hyggelig betjening og ikke for mye innblanding. Servitøren var der uten at vi merket det. Toppers!

Takk, margretee2021
Anmeldt 31. juli 2021

En fantastisk god matopplevelse i et hyggelig miljø og med oppvakre og imøtekommende ansatte.
Til denne prisen kan dette gjentas flere ganger.

Takk, dagerlinga
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fem retters meny tok to og en halv time. Flere forskjellige servitører, vi mistet den personlige kontakten. Mye venting mellom rettene, servitørene tok ikke imot tilbakemeldinger. Maten var delikat og nydelig smaksammensetninger. Maten gir full score, men service og den totale opplevelsen trakk ned. Desserten sto ikke i forhold til resten av rettene.

Takk, Go51846602270
Anmeldt 28. juli 2021

Vi skulle feire sølvbryllup med familie og hadde bedt om skjermet bord. Ble plassert midt foran disken. 30 grader ute, enda varmere inne. Ingen mulighet til å åpne vindu i nærheten. Lunkent vann på flaskene, bad flere ganger om kaldt vann. Ble litt bedre, men ikke en eneste isbit å få.
Bestilte 5-retters. Dekorativ og god mat, men altfor lang tid mellom rettene. Måltidet varte over 3 timer, og da følte de fleste i følget seg kokt levende. Kvelden ble dessverre langt fra som forventet.

Takk, 366elinb

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!