“Meget bra service”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Problemfri bordbestilling og full restaurant. Sjefen sjøl guidet oss gjennom dagens fem retter med tilhørende vinpakke.

Spennende sammensatt av bla Isgalte, vågehval, hjort og mye annet godt. Denne restauranten er meget oppegående og ligger ikke tilbake på noen områder. Priser er også på et fornuftig nivå. Anbefales

Takk, 706kyrrea

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Spiste femretters med vinpakke. Fikk presentert mat og vin på en utmerket måte. Maten smakte helt fantastisk. Smaksbomber rett og slett… Vinen passet perfekt til maten.
Har ingenting å trekke for. Dette er andre gang vi er der, og begge gangene har gitt oss nydelig mat og upåklagelig service.

Takk, Wanderer314708
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære, nedpå og hyggelig betjening og fremfor alt: Nydelig mat basert på gode råvarer og overskudd på kjøkkenet.

Takk, endrew2015
Anmeldt 31. juli 2021

Vi var fire stykker som valgte fem retter og var alle veldig fornøyde. Hyggelig betjening og ikke for mye innblanding. Servitøren var der uten at vi merket det. Toppers!

Takk, margretee2021
Anmeldt 31. juli 2021

En fantastisk god matopplevelse i et hyggelig miljø og med oppvakre og imøtekommende ansatte.
Til denne prisen kan dette gjentas flere ganger.

Takk, dagerlinga

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!