“Kundebehandling til grine av. Styr unna!!”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 298 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 5. september 2021

Det var bestilt en tur med «Trondheim by boat» med påfølgende middag på Troll. Båttur kl 17.00 og middag kl18.00. Vi var 6 personer som bestilte 5-retters meny, 4 av oss bestilte tilhørende vinpakke. Til dei tre første rettene vart det servert hvitvin som alle holdt romtemperatur. Etter den 3. retten vart dette påpekt, og fikk til forklaring at vinkjøleren var i ustand. Men vi fikk et nytt glass med riktig temperatur. Hvor den flasken var lagret vites ikke.
Etter at rett nr 5 var servert fikk vi beskjed om at vi måtte vere raske for det sto folk ute og ventet på bordet vårt. Da hadde det gått litt over 2 timer siden vi satte oss til bords. Det er knapp tid på en 5 retters med vinpakke. Vi hadde tenkt å bruke kvelden, både med en kaffi og en cognac. Men nei, vi vart rett og slett bedt om å forlate bordet, til og med før vi hadde fått drikke opp vinen som var kjøpt. Vi tok dette opp med betjeningen på Troll uten å få så mykje som en unnskyldning, berre beskjed om at det måtte vere slik siden nye gjester sto og ventet på bordet vårt.
Dette er koe av det mest klønete kundebehandling vi har opplevd på en restaurant noengang. Trondheim er full av restauranter som kan dette med kundebehandling mye bedre. SÅ STYR UNNA!!!!

Dato for besøk: september 2021
6  Takk, bj_rnsF200OK

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Problemfri bordbestilling og full restaurant. Sjefen sjøl guidet oss gjennom dagens fem retter med tilhørende vinpakke.

Spennende sammensatt av bla Isgalte, vågehval, hjort og mye annet godt. Denne restauranten er meget oppegående og ligger ikke tilbake på noen områder. Priser er også på et fornuftig nivå. Anbefales

Takk, 706kyrrea
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Spiste femretters med vinpakke. Fikk presentert mat og vin på en utmerket måte. Maten smakte helt fantastisk. Smaksbomber rett og slett… Vinen passet perfekt til maten.
Har ingenting å trekke for. Dette er andre gang vi er der, og begge gangene har gitt oss nydelig mat og upåklagelig service.

Takk, Wanderer314708
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære, nedpå og hyggelig betjening og fremfor alt: Nydelig mat basert på gode råvarer og overskudd på kjøkkenet.

Takk, endrew2015
Anmeldt 31. juli 2021

Vi var fire stykker som valgte fem retter og var alle veldig fornøyde. Hyggelig betjening og ikke for mye innblanding. Servitøren var der uten at vi merket det. Toppers!

Takk, margretee2021

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!