“Familiemiddag”
Anmeldelse av Troll Restaurant

Troll Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 297 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Norsk mat i utradisjonelle omgivelser på en fandenivolsk måte. Unikt og fortreffelig Kjempe stort uteareal for store og mindre grupper. Her skal man få oppleve Norge som i sin helhet.
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat! 5 retters med vinpakke anbefales. Et besøk jeg kommer til å huske, har sjelden eller aldri fått like god mat. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Explorer00864208837

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Nydelig sammensatte retter med norske råvarer. Vinpakken som fulgte med passet også godt. Litt småstressa betjening, som kunne vært der litt mer for kunden.
Alt i alt meget god mat og kulinarisk opplevelse.
Kunne vært litt større porsjoner.
Tilmålt tid på 2 1/2 time passet veldig bra.
Ikke for langtekkelig og heller ikke noe stress.

Takk, erlandr2016
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Uten at vi fikk info om hva vi skulle spise, møtte vi opp og bestilte mat med vinpakke. Opplevelsen var veldig bra både når det gjelder mat og vin til maten. Tommel opp!

Takk, MonaS1519
Anmeldt 10. september 2021

Vi var på middag med 50 seniorer. Den opplevelsen vi sitter igjen med er helt nydelig. En fantastisk god service til alle, personalet så alle og var svært behjelpelig. De hadde lagt alt til rette til vi kom med tanke på borplasseringen for oss.
En magisk matopplevelse fikk vi alle, helt utsøkt.
En opplevelse vi sent glemmer!
Tusen takk til personalet på Troll

Takk, torill_63
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Bestilte 5 retters med vinpakke. God mat og vin. Noe lite mat syntes jeg. Ble faktisk ikke mett etter en 5 retters? Tok litt lang tid mellom rett 3 og 4, ca.45 minutter. Fine lokaler. Hyggelig betjening.

Takk, Fearless378758

Reisende som så på Troll Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Troll Restaurant? Del dine erfaringer!