Flott utsikt

Campet i området og hadde stegastein for oss selv om morgenen. Flott byggverk, fantastisk utsikt... les mer

Anmeldt 6. oktober 2020
Anne-Tone
Norge
Fantastisk sted

Anmeldt 26. juli 2017
torea710
Nannestad, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vestlandet
fra USD 3 967,73
fra USD 1 936,56
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Hit må man bare ta turen! Anbefaler ikke å kjøre opp veien hit med campingvogn! Måtte selv rygge flere ganger da vi møtte store turistbusser på disse veiene. Når du kommer opp er det en FANTASTISK utsikt og Norge på sitt beste!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, torea710
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk vei opp til dette punktet. Og når en kommer å går utpå gangbroen som ender i luften får en virkelig en hærlig følelse.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Flott utsyn over "verdensarven".Mye folk ,litt trangt å få parkert bilen .Bratt og trange veier,fantastisk natur,men kjør forsiktig!

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Eva L
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Dette stoppet er på vei ned mot Aurland om du kommer over Aurlandsfjellet fra Lærdal. Det er smale veier over fjellet, med ved utsiktspunkt er det godt med parkeringsplasser. Der er laget to innretninger for utsikten. Den første er en bu med glassvegg ut mot fjord og fjell. Den andre er en pir/bru som går langt utenfor fjellet og gir spektakulær utsikt over Aurland og fjorden. Beste stoppested over Aurlandsfjellet. Foresten en flott tur over Aurlandsfjellet. Tar sikkert en time mer enn den raskeste veien, men er du på tur er det verdt å bruke tid på dette.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, mortenp_norway
Anmeldt 23. september 2013

I påsken tok vi turen opp til Stegastein, som utsiktsstedet egentlig heter. Været var fantastisk, sol og lite vind. Utsikten fenomenal. Har vært her oppe flere ganger, denne gangen hadde jeg med et seilfly og kunne benytte plattformen til noen lange fine flyturer over fjorden.

Dato for opplevelse: april 2013
Takk, SveinJ