Ulike måter å oppleve Trollstigen på
fra USD 1 087,85
fra USD 2 267,00
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

FÅR EN OPPLEVELSE! Ta turen! Kan ikke sette ord på denne opplevelsen. Det var spennende, skummelt, artig og minnerik å oppleve!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, reiersgard
Anmeldt 2. august 2019

Må oppleves, fantastisk bilvei som kan kjøres eller sykles. Ta deg god tid, ikke stress og respekter at det er andre på veien så alle får en flott opplevelse.

Takk, geiroal
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

En heftig tur ned trollstigen. Gir sug i magen å se rett ned! Majestetisk natur og vakre fossefall på alle kanter. Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 30. juli 2019

Å kjøre ned Trollstigen en solrik formiddag er en opplevelse uten like. Heldigvis ville fruen kjøre, slik at jeg rett og slett kunne konsentrerer meg om å fotografere og nyte omgivelsene.
For første gang i mitt 63 år lange liv fikk jeg endelig opplevet Geiranger og Trollstigen!! To av stedene man rett og slett MÅ ha besøkt i løpet av sitt liv!!

Takk, johnnyo584
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Wow for en opplevelse det var å kjøre opp Trollstigen. Det råeste jeg har opplevd av natur i Norge. Dette MÅ du gjøre viss du er i nærheten.

Takk, galagutt