Ulike måter å oppleve Trollstigen på
fra USD 1 081,07
fra USD 2 267,00
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det var en fantastisk tur opp Trollstigen, med litt stopp underveis for å fotografere. Egentlig dersom en har tid bør den kjøre å tur/retur for det er to forskjellige opplevelser.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Olav59
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

FÅR EN OPPLEVELSE! Ta turen! Kan ikke sette ord på denne opplevelsen. Det var spennende, skummelt, artig og minnerik å oppleve!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, reiersgard
Anmeldt 2. august 2019

Må oppleves, fantastisk bilvei som kan kjøres eller sykles. Ta deg god tid, ikke stress og respekter at det er andre på veien så alle får en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, geiroal
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

En heftig tur ned trollstigen. Gir sug i magen å se rett ned! Majestetisk natur og vakre fossefall på alle kanter. Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 30. juli 2019

Å kjøre ned Trollstigen en solrik formiddag er en opplevelse uten like. Heldigvis ville fruen kjøre, slik at jeg rett og slett kunne konsentrerer meg om å fotografere og nyte omgivelsene.
For første gang i mitt 63 år lange liv fikk jeg endelig opplevet Geiranger og Trollstigen!! To av stedene man rett og slett MÅ ha besøkt i løpet av sitt liv!!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, johnnyo584