Ulike måter å oppleve Trollstigen på
fra USD 1 080,97
fra USD 2 267,00
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På årets ferie måtte Trollstigen bare oppleves! Vi kjørte kun opp på vei til Geiranger, men måtte legge inn et stopp her også. Vi gikk helt ut på kanten, man får testet høydeskrekken skikkelig, men du glemmer den når du ser utsikten fra toppen!

Må oppleves!!

1  Takk, Smile F
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Trollstigen er en flott tilrettelagt severdighet i vårt vakre land. Veien er en opplevelse i seg selv, senteret er godt tilrettelagt med stier og flotte utsiktspunkt sammen med muligheten for en kaffekopp og sogar litt mat. Souvenirer finner man også om man er interessert i det.
God parkering som attpåtil er gratis

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et sted man bare må ha vært dersom man skal oppleve storslått norsk natur. Flott å kjøre med bil, men enda bedre med sykkel. Elsykkel kan leies flere steder i Åndalsnes. Supert sted for en kaffe og vafler på toppen.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det var en fantastisk tur opp Trollstigen, med litt stopp underveis for å fotografere. Egentlig dersom en har tid bør den kjøre å tur/retur for det er to forskjellige opplevelser.

1  Takk, Olav59
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

FÅR EN OPPLEVELSE! Ta turen! Kan ikke sette ord på denne opplevelsen. Det var spennende, skummelt, artig og minnerik å oppleve!

Takk, reiersgard