“Skammelig service”
Anmeldelse av Sumo Restaurant Lagunen

Sumo Restaurant Lagunen
Vurdert som nr. 202 av 473 Restauranter i Bergen
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Jeg har opplevd en elendig service her, en jente med briller ga oss stygge blikk, gadd ikke å se på oss i mens vi snakket med hun. Hun var rett og slett frekk og jeg kommer aldri tilbake til det stedet igjen.
Dere må få reddet opp i det hvis dere vil beholde resturanten og kundene deres.

Takk, Suhylla K

Anmeldt 19. juni 2018

Her følte vi oss velkommen fra vi kom til vi gikk. Artig å se det åpne kjøkkener. Ypperlig mat for alle ganer.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 849ingerr
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Alltid god mat, hyggelig betjening og koselig atmosfære. Har spist en del take away sushi herfra, og er alltid like fornøyd!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, andreahD6050CI
Ashley M, Manager på Sumo Restaurant Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Tusen takk! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen og ser frem til ditt neste besøk.

Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

God asiatisk smak, men litt små porsjoner. Litt steril atmosfære, men effektiv servering. Et godt supplement til fastfood i området.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 660ingvarh

Hei Ingvar,

Takk for tilbakemeldingen! Rettene vi tilbyr varierer i størrelse, og vi vil gjerne være behjelpelig neste gang slik du kan velge noe som samsvarer med forventningene dine slik at opplevelsen din blir enda bedre.

Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Er blitt veldig glad i Sumo Restaurantene, spennende Sushi kombinasjoner som jeg ikke har opplevd før og i tillegg servert veldig fint. Toalettene er alltid rene og det er alltid en deilig duft av duft pinnene og rene spa følelsen med egne håndkler til hver gjest og velduftende lotion og såpe. Anbefaler min favoritt Ebi Ringo Maki hvor du får Tigerscampi med eple og kremost inni og på toppen deilige jordbær med Sumos egen majones og nøtter! Men en kan bli glemt når det er mange folk, og dette skjedde med oss. Vanskelig å få kontakt med servitørene i å med at de raser frem og tilbake eller holder på å sladre med hverandre bak disken. Likevel den gode maten og det moderne, stilige japanske preget samt. do fasilitetene gjør at jeg alltid vil komme tilbake og etter min erfaring den beste restauranten i Bergen er nettopp Sumokjeden!

Dato for besøk: august 2017
Takk, kim c

Reisende som så på Sumo Restaurant Lagunen, så også på

Har du vært i Sumo Restaurant Lagunen? Del dine erfaringer!