“Suveren take away”
Anmeldelse av Sumo Lagunen

Sumo Lagunen
Vurdert som nr. 184 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Bestilte take away via appen. Fungerte problemfritt og maten var veldig bra. Kan absolutt anbefalles

2  Takk, Nils Erik J
AM5004, General Manager på Sumo Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Takk for tilbakemeldingen! Det er så godt å høre. Velkommen tilbake til oss! :)

Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Sumo Lagunen har god mat men dessverre dårlig service:-/ Veldig tregt og uoppmerksomt personale. Veldig synd.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sunnivabgo
Anmeldt 22. oktober 2019

Har vært her og spist en rekke ganger og er strålende fornøyd hver gang. Har prøvd litt forskjellig som bao buns med div fyll, hot and sweet pork og div Sushi og maki retter pluss en mixed grill. Alt har vært svært bra. Ved sist besøk hadde jeg noen kolleger og vi bestilte en mix av sushi, maxi og nigiri. Dette var nydelig presentert og helt rått godt. De er forseggjort laget med svært forskjellig smak i en mix av søtt salt og syrlig. Her får du god mat, en av byens beste sushi og overkommelige priser samt hyggelige ansatte Kan varmt anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Frk-haukaas
AM5004, Manager på Sumo Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2019

Thank you for the feedback! We love when our customers have a great Sumo experience. We hope to see you and your friends very soon!

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Maten her er veldig god, men servitørene må begynne å se opp og ha øyekontakt med kundene. Her må det skjerping til.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Fjellmannen
AM5004, Manager på Sumo Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Thank you for your feedback! We are pleased to hear that you were happy with the food, but saddened to know that the service was not up to expectations. The waiters are trained to be aware of the customers needs at all times, but we will speak with them again to ensure that they are paying more attention and checking on the tables. We do hope to see you again for a better Sumo experience!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi bestiller alltid sushi herfra, og er alltid middels fornøyd. Kanskje vi skulle prøve fra et annet sted neste gang. Kanskje de skulle fått en mix maki?

Dato for besøk: august 2019
Takk, 781carolinep

Reisende som så på Sumo Lagunen, så også på

Har du vært i Sumo Lagunen? Del dine erfaringer!