“Fabelaktig! ”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi er to vennepar som ville ut for å spise en bedre middag i Bergen. Escalon hadde i utgangspunktet fullbooket for kvelden, men personalet klarte å rydde plass slik at vi fikk bordreservasjon til ønsket tidspunkt. Da vi kom ble vi servert helt fantastisk tapas og servicen var upåklagelig. Servitrise Maja ga eksepsjonell god service og kokkene Boris og Raphael sørget for tapas i særklasse!
Topp score på alle punkter!

3  Takk, 201linnm

1923 av 292 anmeldelser

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte ein klassisk tapasmeny for to personar. Vi fekk maten i tre omgongar med akkurat passe mellomrom. Alle rettane var upåklagelege!
Kjem gjerne tilbake, men trur ikkje eg bestiller det same for det var så mykje anna som også frista :)

1  Takk, carolinatveit
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Skuffende besøk. Slappe smakløse potetskiver. Generelt mye salt i maten. Ostekuler var ikke gode, heller ikke chorizo. Focaccia var Ok.

2  Takk, solvis492
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Maten var god. Men enkelte retter var veldig saltet, noe som gjorde opplevelsen av retten noe negativ. Men ellers god mat, absolutt et sted en burde besøke om du er glad i tapas!

1  Takk, Linh_N_Nguyen_12
Anmeldt 19. september 2018

Her lager de gode tapas. Vi har gått her flere ganger og alltid blitt fornøyd. Anbefaler å sette sammen sin egen meny fremfor å gå for den vanlige "classicos"-menyen. Velsmakende mat og artig utsikt fra kjellerlokale like ved Fløybanen.

2  Takk, anea660

Reisende som så på Escalón, så også på

Har du vært i Escalón? Del dine erfaringer!