“Middag”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

De siste 7 årene har jeg tatt med mine to nieser for en romjulsmiddag på Escalon men det ble nok siste gang. Maren var god men servicen var dårlig.
Vi fikk beskjed om at vi hadde bordet i 2 timer men det tok 1/2 før kelner tok bestilling og ytterligere 2 timer før hovedretten ble servert.
Vi ønsket dessert og fikk beskjed om at da måtte vi kanskje skifte bord! Heldigvis ordnet dette seg og vi kunne bli sittende og skjokoladefoundanten var perfekt men det var en fattig trøst.

Takk, anbelang

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi er to vennepar som ville ut for å spise en bedre middag i Bergen. Escalon hadde i utgangspunktet fullbooket for kvelden, men personalet klarte å rydde plass slik at vi fikk bordreservasjon til ønsket tidspunkt. Da vi kom ble vi servert helt fantastisk tapas og servicen var upåklagelig. Servitrise Maja ga eksepsjonell god service og kokkene Boris og Raphael sørget for tapas i særklasse!
Topp score på alle punkter!

3  Takk, 201linnm
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte ein klassisk tapasmeny for to personar. Vi fekk maten i tre omgongar med akkurat passe mellomrom. Alle rettane var upåklagelege!
Kjem gjerne tilbake, men trur ikkje eg bestiller det same for det var så mykje anna som også frista :)

1  Takk, carolinatveit
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Skuffende besøk. Slappe smakløse potetskiver. Generelt mye salt i maten. Ostekuler var ikke gode, heller ikke chorizo. Focaccia var Ok.

2  Takk, solvis492
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Maten var god. Men enkelte retter var veldig saltet, noe som gjorde opplevelsen av retten noe negativ. Men ellers god mat, absolutt et sted en burde besøke om du er glad i tapas!

1  Takk, Linh_N_Nguyen_12

Reisende som så på Escalón, så også på

Har du vært i Escalón? Del dine erfaringer!