“Anbefales”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 18. august 2021

Vi fikk tilfeldig vite om denne fine plassen og bestemte oss for å se om vi kunne få et bord der og det var det. Vi ble møtt av en hyggelig servitør som viste oss til bordet og vi fikk 1 klasses servise og anbefaling om hva vi burde velge av retter og vi ble sittende til de stengte og bare nøt den gode atmosfæren og den gode maten. Vi kommer absolutt tilbake dit neste gang vi er i Bergen

Takk, Vigdis_12

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fint og gjennomført design og visuell profil
Et kite stykke Spania i Bergen. Vi spiste et herlig sammensatt tapasmåltid med smaker som tok oss tilbake til Barcelona.
Superenkelt å velge glutenfritt for han som har cøliaki også. Hyggelig betjening gjorde dette til en veldig koselig kveld❤️

Takk, Havkatt
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Svært god og koselig atmosfære!
Tapasen kom raskt, og det smakte helt fantastisk.
Hyggelige ansatte og ønsker å komme igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 23. juli 2020

Kom uten reservasjon, men fikk bord med utsikt mot kjøkkenet. For så vidt helt greit, bortsett fra at den ene servitøren stod inne på kjøkkenet og 'dyppet' en gaffel i ulik mat for å spise selv. Dette er både lite apetittelig for oss som gjester og ikke spesielt smittevennlig i dagens situasjon. Gjester satt ganske tett, bordet ble ikke vasket før vi satte oss (vi ble flyttet underveis) og på toalettet var det ikke verken tørkepapir eller lufttørker som virket. Her bør restauranten ha litt bedre fokus på smittevernet. Maten var grei, men ganske høye priser trekker ned. Scampi bruker å være en favoritt, men her har kokken brukt gammel hvitløk slik at hele retten smakte ganske ramt; ikke spesielt godt. Restauranten kan med fordel bruke mer krydder. God smak på baconsurrende dadler, aioli og rikelig med deilig manchegoost trekker opp et heller middelmådig inntrykk.

Takk, halvorh227
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en nydelig restaurant. Maten var kjempe godt og det passer for nesten alle. Servitørene tok oss godt imot og visste oss til bordet. De var kjempe hyggelige og var vanlige. Dette stedet var kjempe bra og jeg anbefaler dette til alle.

1  Takk, EmilieSaga

Reisende som så på Escalón, så også på

Har du vært i Escalón? Del dine erfaringer!