“Dårlig service, vi var nesten usynlige”
Anmeldelse av Bien Snackbar

Bien Snackbar
Vurdert som nr. 55 av 446 Restauranter i Bergen
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ble møtt godt, men dårlig oppfølging. Ville ha mer og drikke, men ble aldri spurt. Måtte spørre etter dessert karten, så kom det ca 6 personer som stå rett ved bordet ved baren. Da spurte vi bare etter regningen. Det ble ikke bestilt mer å drikke og heller ikke dessert. Maten var god, men kommer ikke til å besøke dette stedet igjen

Takk, Richard L
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på.
Veldig synd å høre at servicen var dårlig, slik skal det ikke være.
Opplevelsen deres har blitt videreformidlet til restaurantsjefen, og vi jobber med å bli bedre.

Igjen, takk for din tilbakemelding, det er slik vi kan forbedre oss!

Anmeldt 29. oktober 2018

God mat, god atmosfære, kjempe service. Alltid god buzz her før hjemmekampene til Brann. En stor fordel å booke bord i forkant.
Prøv steam bun med and, nydelig sak med litt sting.

Takk, trondo974
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din fine tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på!

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig veldig god mat. Helt elendig service, mye folk men bør klare å ta vare på de som er der. PS ta med kvittering

Takk, martinjG8221KO
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på.
Veldig synd å høre at servicen ikke levde opp til forventningene, slik skal det ikke være. Jeg har tatt din tilbakemelding videre til restaurantsjefen og vi jobber med å bli bedre.

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Valget falt på steam bun med and og fra en rikholdig ølmeny en Stella Artois på tapp. Den dampede hvetebollen var tasty med masse smak av Asia i sausen og sprø råkost. Anden var mør og medgjørlig.

Takk, jantesays

Takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Kjekt at maten falt i smak.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig opplevelse på Bien. Hamburger av god kvalitet. Glutenfritt er ikke noe problem. Ønsker likevel et par flere glutenfrie øl på menyen

1  Takk, annemaries725
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding, hyggelig å høre at dere var fornøyd med besøket!
Når det gjelder den glutenfrie ølen så skal jeg ta tilbakemeldingen din videre til de som er ansvarlige for dette!

Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Bien Snackbar, så også på

Har du vært i Bien Snackbar? Del dine erfaringer!