“Restauranten topp, snackbaren likeså”
Anmeldelse av Bien Snackbar

Bien Snackbar
Vurdert som nr. 54 av 473 Restauranter i Bergen
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Her er restaurant med topp mat i øvre sjiktet. Både kjøttrettene og fiskerettene ser fortreffelige ut, pent dandert på tallerkenen. De smaker like godt dom de ser ut. Servicen er det heller ingenting i veien ned. Blir disse gourmet rettene for fint for folket, kan man tusle rundt hjørnet og i stedet gnafle i seg bergens beste burgere. Mao noe for enhver smak og alt i høy klasse. Anbefaler folket å ta turen ut av sentrum for å spise her, enten burger eller fancy.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

11 store og små benket seg til et godt burgermåltid. Elegant anrettet , gode råvarer som igjen gir god kvalitet ,gode priser og til slutt en meget hyggelig og effektiv betjening. Kan absolutt anbefale Biens burgere både for store og små.

Takk, 638kjartang
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Takk for din fine tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Veldig kjekt at både mat og service leverte, det blir videreformidlet til både kokker og servitører!

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super kveld med byens beste burger Mor/ datter date m gode samtaler i et urbant og avslappet lokale. Hyggelig servitør som ‘så’ oss hele tiden. Tommelen opp.

Takk, Elisabeth H

Tusen takk for din særdeles hyggelige tilbakemelding!
Veldig kjekt at både service og mat levde opp til forventningene.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ble møtt godt, men dårlig oppfølging. Ville ha mer og drikke, men ble aldri spurt. Måtte spørre etter dessert karten, så kom det ca 6 personer som stå rett ved bordet ved baren. Da spurte vi bare etter regningen. Det ble ikke bestilt mer å drikke og heller ikke dessert. Maten var god, men kommer ikke til å besøke dette stedet igjen

Takk, Richard L

Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på.
Veldig synd å høre at servicen var dårlig, slik skal det ikke være.
Opplevelsen deres har blitt videreformidlet til restaurantsjefen, og vi jobber med å bli bedre.

Igjen, takk for din tilbakemelding, det er slik vi kan forbedre oss!

Anmeldt 29. oktober 2018

God mat, god atmosfære, kjempe service. Alltid god buzz her før hjemmekampene til Brann. En stor fordel å booke bord i forkant.
Prøv steam bun med and, nydelig sak med litt sting.

Takk, trondo974
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din fine tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på!

Reisende som så på Bien Snackbar, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Bien Snackbar? Del dine erfaringer!