“Kjæreste date! ”
Anmeldelse av Bien Snackbar

Bien Snackbar
Vurdert som nr. 55 av 446 Restauranter i Bergen
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Altså, den hamburgeren deres er så fantstisk god!
Så utrolig god burger, den smaker fantastisk!
Jeg går der fra hver gang veldig fornøyd og veldig mett! (Hehe)
Anbefaler dere virkelig å ta turen dit!!!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, MarieHauk
emiliebienbar, Kundeansvarlig på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Åh, så deilig å høre at du traver lykkelig og mett ut av våre lokaler!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake.
Våre burgere er klare til å møte deg igjen!

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vanligvis et av byens beste spisesteder. Har aldri hatt en dårlig opplevelse før nå. Burgeren vi fikk var tørrstekt. Var som å tygge på en skosåle. I tillegg var den svidd tvers igjennom på ene kanten. Gikk for å klage, men da jeg viste frem maten fikk jeg beskjed om at den skal være sånn. Fikk ny mat til slutt. Helt ok. Får tre stjerner pga av tidligere gode opplevelser.

1  Takk, 272olavs
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Her er restaurant med topp mat i øvre sjiktet. Både kjøttrettene og fiskerettene ser fortreffelige ut, pent dandert på tallerkenen. De smaker like godt dom de ser ut. Servicen er det heller ingenting i veien ned. Blir disse gourmet rettene for fint for folket, kan man tusle rundt hjørnet og i stedet gnafle i seg bergens beste burgere. Mao noe for enhver smak og alt i høy klasse. Anbefaler folket å ta turen ut av sentrum for å spise her, enten burger eller fancy.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

11 store og små benket seg til et godt burgermåltid. Elegant anrettet , gode råvarer som igjen gir god kvalitet ,gode priser og til slutt en meget hyggelig og effektiv betjening. Kan absolutt anbefale Biens burgere både for store og små.

Takk, 638kjartang
LindaS7096, Manager på Bien Snackbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Takk for din fine tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Veldig kjekt at både mat og service leverte, det blir videreformidlet til både kokker og servitører!

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super kveld med byens beste burger Mor/ datter date m gode samtaler i et urbant og avslappet lokale. Hyggelig servitør som ‘så’ oss hele tiden. Tommelen opp.

Takk, Elisabeth H

Tusen takk for din særdeles hyggelige tilbakemelding!
Veldig kjekt at både service og mat levde opp til forventningene.

Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Bien Snackbar, så også på

Har du vært i Bien Snackbar? Del dine erfaringer!